Pogosta vprašanja

Splošno

Ali so izdelki na voljo tudi v fizični trgovini?

Naši izdelki so na voljo samo v spletni trgovini. Imamo pa omogočen tudi osebni prevzem.

Ali lahko spremenim oziroma prekličem svoje naročilo?

Če želite spremeniti svoje naročilo ali pa ga preklicati nam lahko pišete na info@lumadesign.si. V kolikor vaše naročilo še ne bo obdelano ali odposlano, vam bomo poskusili pomagati.

Kako poteka nakup?

1. V spletni trgovini poiščete željene izdelke in jih dodajte v košarico.

2. Izberite način prevzema izdelkov.

3. Vpišite podatke za dostavo in račun.

4. Izberete način plačila in zaključite nakup.

Izdelujete pohištvo po meri?

Ne. Lahko pa vam pomagamo pri izbiri pohištva iz našega ponujenega asortimana.

Ali je mogoče izbrati drugačne barve pohištva od tistih, ki so navedene na spletni strani?

Razpoložljive barve pohištva so navedene za vsak model. Če za izbrano pohištvo ne vidite navedenih barvnih možnosti, to pomeni, da je na voljo samo v barvah, prikazanih na spletni strani.

Ali pohištvo pride že sestavljeno?

Pohištvo je običajno nesestavljeno v škatlah, navodila za montažo in vijaki pa so priloženi pohištvu.

Ali sestavljate pohištvo?

Ne, pohištva ne sestavljamo.

Ali mi lahko sporočite, ko bo določen model pohištva spet na voljo?

Da, če želenega modela pohištva ne morete kupiti, nam lahko pišete na info@lumadesign.si

Kako se naročiti/odjaviti od naših e-novic?

Če se želite naročiti na naše e-novice, med postopkom nakupa izberite potrditveno polje, ki nakazuje, da želite prejemati e-novice ali pa vnesite svoj e-poštni naslov v polje za naročanje na dnu spletnega mesta in označite, da se strinjate s politiko zasebnosti.

Če se želite odjaviti od naših e-novic, lahko kliknete gumb "Odjava" na dnu vseh prejetih novic ali nam pišete na info@lumadesign.si.

Dostava

Ali lahko izdelek prevzamem osebno?

Blago lahko osebno prevzamete samo na naši prevzemni točki v Ajdovščini.

Po prejetem naročilu in plačilu bo vaše naročilo obdelano in ko bodo izdelki pripravljeni za prevzem, boste obveščeni po elektronski pošti, da lahko izdelke osebno prevzamete.

Kakšen je strošek dostave?

Cenik dostav lahko najdete tukaj: Cenik dostav

Kdaj lahko pričakujem dostavo paketa, če so izdelki na zalogi?

Artikli, naročeni lumadesign.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če se na zalogi v našem skladišču, običajno še na isti dan, ko so pogoji za dobavo izpolnjeni.

Ali lahko naročim na drugi naslov?

Kurirska služba dostavlja pakete na naslov, ki je bil naveden ob oddaji naročila. Vse pošiljke se dostavljajo do vrat naslova, navedenega pri oddaji naročila.

Kateri kurir bo dostavil paket?

Za nas pošiljke dostavlja Pošta Slovenije.

Kaj se zgodi, če me ni doma za prevzem?

Če na naslovu za dostavo ni osebe za prevzem oziroma naslovnik ni sporočil mesta, kamor nas se pošiljka dostavi, izvajalec naslovniku pusti obvestilo o prispeli pošiljki, v katerem navede mesto in rok prevzema pošiljke. Obvestilo o prispeli pošiljki izvajalec vloži v naslovnikov hišni predalčnik oziroma ga pusti na naslovu.

Ali boste pohištvo prinesli v stanovanje?

Pohištvo bo Pošta Slovenije dostavila do vhodnih vrat oziroma do vhoda v stanovanjsko hišo.

Naročila in reklamacije

Kam naj se obrnem in katere informacije na posredujem v zvezi z napako na pohištvu?

Če ste prejeli pohištvo z napako, nam pošljite fotografije ali drugo vizualno gradivo (npr. video) na elektronski naslov info@lumadesign.si. Naš reklamacijski oddelek bo ocenil situacijo in vas kontaktiral z možnimi rešitvami.

Kaj pa, če želim vrniti pohištvo?

Kupec ima pravico, da v tridesetih dneh od nakupa vrne nepoškodovan in nerabljen izdelek brez kakršnih koli pojasnil.

Vse kar morate storiti je, da nas v 14ih dneh po nakupu obvestite, da bi želeli artikel vrniti ali zamenjati, nato pa ga morate v roku nadaljnjih 14 dneh dostaviti na naslov:

MOA Solutions Urša Furlan s.p., Gregorčičeva ulica 26, 5270 Ajdovščina, Slovenija

Rok začne teči en dan po datumu prevzem naročenega artikla.

V primeru vračila izdelka (odstopa od pogodbe) ali zamenjave kupec krije stroške vračanja. Zahtevek (izpolnjen obrazec) lahko pošljete na elektronski naslov info@lumadesign.si. V primeru vračila ali zamenjave stroške vračila artikla krije kupec. Artikel lahko vrnete le, če je nerabljen in je v svoji prvotni embalaži.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vračilu obvezno priložite kopijo dokazila o nakupu ter obrazec.

Prejel sem izdelek, ki ga nisem naročil oziroma nepopoln paket. Kaj lahko naredim?

Če ste prejeli napačen artikel oziroma nepopoln paket, se vam že vnaprej opravičujemo za nevšečnosti. O tem nas obvestite na info@lumadesign.si, dodajte tudi številko računa po katerem naj bi prejeli izdelek ali številko naročila. Pošljite tudi sliko paket in napačnega izdelka.

Kdo krije stroške vračanja?

Stroške vračila artikla, kupec krije sam v primeru vračila izdelka (odstopa od pogodbe) ali zamenjave.

Ali moram izdelek vrniti v original embalaži?

V primeru vračila izdelka (odstopa od pogodbe) ali zamenjave mora kupec vrniti izdelek nerabljen v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Če je izdelek že uporabljen si pridružujemo pravico do odškodnine.

Plačilo

Kako lahko plačam svoje naročilo?

Naročilo lahko plačate z bančnim kartičnim plačilom (Visa, Mastercard, American Express, Apple Pay ali PayPal) ter z bančnim nakazilom pred dostavo pohištva.

Ali je mogoč nakup na obroke?

Ne.

Kje najdem podatke za nakazilo po UPN?

Podatki za plačilo UPN naloga se izpišejo ob oddanem naročilu, prejmete tudi potrditveni email z vsemi podatki oziroma se nahajajo na poslani ponudbi. Naši podatki za nakazilo na UPN so:

MOA Solutions Urša Furlan s.p., Vilharjeva ulica 25E, 5270 Ajdovščina, Slovenija

Koda namena: GDVS, Naročilo + številka vašega predračuna/ponudbe

Znesek: vaš končni znesek za plačilo

Referenca: SI00 št. vašega predračuna/ponudbe

Plačilo lahko izvedete na naslednji TRR:

TRR: DE25 1001 1001 2886 4225 44

BIC/SWIFT: NTSBDEB1XXX

Naziv banke: N26 GmbH

Ali vam moram poslati potrdilo o opravljenem nakazilu?

Ni potrebno.

Izbral sem plačilo po predračunu, vendar ga nisem prejel na E-Mail. Kaj lahko naredim?

Preverite, da se E-Mail sporočilo ne nahaja v nezaželjeni pošti. Lahko se je tudi zgodilo, da ste vpisali napačen E-Mail naslov. Če ga niste dobili nas lahko kontaktirate preko E-Maila: info@lumadesign.si.

Želim račun na podjetje.

Pri oddaji naročila lahko izbirate ali nakup dokončate, kot fizična oseba ali podjetje. Kot registrirani uporabniki lahko že v svojem profilu dodate račun za podjetje in se podatki v obrazcu za nakup samodejno izpolnijo oziroma jih lahko sami vpišete.

Kdaj mi boste vrnili denar, če prekličem plačano naročilo?

Običajno so vračila obdelana v 1 delovnem dnevu po preklicu plačilnega naloga.

Če niste našli odgovora med pogostimi vprašanji, lahko izpolnite kontaktni obrazec